ביום שני ה-18.03.24 החנות פתוחה בין השעות 10:00-15:00.

החידושים לשנת 2023

שוק בריכות השחייה בישראל השתנה מרגע כניסתם של בריכות השחייה החדשות של שיא ספיד .עם פתיחת העונה הבוערת של בריכות השחייה ובהמשך להקמתם של מאות בריכות חדשות ברחבי ישראל שמחה חברת שיא ספיד בע"מ להציג את המילה האחרונה בתחום הבריכות והאביזרים

להמשך המאמר לחץ כאן...

 


 

 

אנחנו לא מסתפקים באספקת בריכת שחייה ברמה נמוכה / בינונית !!!

בעונה הזאת חברת שיא ספיד הוסיפה למבחר הבריכות דגמי  חדשים מכמה מפעלים מובילים מאירופה אנחנו מספקים את בריכת השחייה והקונספט המושלם מסגרות מתכת מגולוונות והמצופות בחומרים כנגד חלודה מתוצרת חברות  על אירופיאיות ותיקות ויוקרתיות כשלחלקם  60 שנות ניסיון בייצור ובניית בריכות שחייה. הבריכות שאנו מספקים משולבות עם מעטפת המים בעלת החוזק האימתני העמידה והסופר חזקה פרי פיתוח מקורי של חברת .SEASPEED הבריכות מסופקת בשילוב עם מסנני חול הטובים בעולם תוצרת חברת  HAYWARD ארה"ב הכוללים ברז שליטה עליון בעל שבע מצבים. משאבות חסכוניות שקטות הכוללות מאיצים ואימפלורים  Noryl המספקות כמויות מים עצומות לשעה תוך חיסכון ניכר בחשמל ובשעות עבודה. המשאבות  מתוצרת ענקיות העולם בתחום HAYWARD ארה"ב, KRIPSOL ספרד  משאבות עם SELF- PRIMING, והקונצרן הענק חברת PSH  מספרד. הבריכות מסופקות עם צנרת היקפית ייעודית סקימרים וג'טים הכוללים עין מתכוננת מתוצרת HAYWARD ארה"ב, אנחנו לא מסתפקים בבינוניות אצלנו תוכלו לרכוש את הבריכה והאבזור המושלם.


בריכה עמוקה מדגם ZIV בגובה 150 ס"מ  בעיר אשדוד 

רואים את האיכות בעיניים בריכה מדגם PAZ בעיר רחובות 

בריכה בהקמה באורך 13 מטר מדגם ZIV  בגן יבנה

בריכה בהקמה באורך 7 מטר מדגם PAZ  בעמק הירדן
 

בריכה מדגם  YARDEN במידות  510X340X132

 
במושב מבועים עוצמה וחוזק ניכרים לעין

 

בריכות  SEASPEED החדשות כמה רמות מעל כל בריכה אחרת ...  

הלקוחות הישראלים זיהו ואהבו לרכוש השנה מוצר עם שיק אירופאי איכותי חזק ועמיד המכיל גימור מוקפד מהדרגה הראשונה, כבר בשנה הראשונה שבה השיקה חברת Sea Speed את הבריכות החדשות שלה המיובאות מחו"ל והנושאות שמות ישראלים נרשמה לבריכות אלו הצלחה מסחררת. מאות הלקוחות המרוצים שרכשו את הבריכות בכל רחבי הארץ הביאו את בריכות השחייה של Sea Speed הכוללות את האביזרים ומעטפת הבריכות החזקה והעמידה ( אגן המים ) שלנו לראש רשימת המכר בשנים 2019 - 2023 והציבו אותה כחברה המובילה בתחום בריכות השחייה בישראל. מבחר הדגמים הגדול, המידות המיוחדות, האספקה המידית של הדגמים השונים מהמלאי מבחר האביזרים הייעודיים הענק ומאות לקוחות פרטים ואתרים מסחריים ברחבי הארץ שבהם פועלות הבריכות בכל עונות השנה מהוות הוכחה מוחשית לעמידותן וחוסנן של הבריכות. אצלנו תוכלו לרכוש את הציוד המקצועי ההיקפי המוביל בעולם בתחום, את בריכות Sea Speed המשולבות ניתן; לבנות מעל הקרקע, להטמין באדמה עד סופה או רק את מחציתה, להוסיף סקימרים מקצועיים, נקודות נוספות לכניסה ויציאה של מים בדפנות, לקבע מנורות ופסי לד בתוך המים, לבצע אינטגרציה של מערכות חימום סולאריות וחשמליות, מערכות שחייה נגד הזרם, כיסויים סולאריים ובטיחותיים, לבנות מסביב לבריכה דקים וחיפוים מדהימים ועוד. כל זאת בעלות סבירה ובמהירות ללא פגיעה בתשתית או בסביבה. למעשה אתם מקבלים בריכה סופר מודרנית עם כל התוספות בהרבה פחות כסף ועם הרבה יותר עמידות. 

בריכות  Sea Speed המשולבות של שיא ספיד הצלחה מסחררת בישראל !!!

בריכות מדגמי Seaspeed כבר במלאי! זה הזמן להזמין את הבריכה שלכם וליהנות ממנה עוד בקיץ הזה !!!

 

תותח של רובוט MX8  תוצרת זודיאק ZODIAC 

115 שנה של טכנולוגיה מתקדמת והנדסת חומרים עתידנית נרתמים לניקיון הרצפה והקירות בבריכה שלכם  באו לראות את הרובוט הציקלוני האגדי של חברת ZODIAC מכונת הניקיון היעילה החסכונית והמהירה ביותר מופעלת בבריכות ההדגמה של  חברת שיא ספיד.

 

במחיר השקה מיוחד !!! של 2,999 ש"ח במקום 3,699 ש"ח

 

בריכת שיא ספיד  SEASPEED 693X436X150 שקועה בקרקע בכפר יונה

  

מידות חיצוניות : אורך 693 ס"מ. הרוחב 436 ס"מ. הגובה 150 ס"מ.

מידות נטו פני המים בבריכה: אורך: 650 ס"מ. הרוחב 390 ס"מ.

 

לפניכם סרט של בנית בריכה מהסדרות החדשות של חברת שיא ספיד משלב התכנון החפירה ועד המוצר המוגמר הבריכה באורך 693 הרוחב 436 והגובה 147 ס"מ עם קיבולת מים של 35,000 ליטר מים בכפר יונה מצוידת במסגרות מתכת מגולוונת בגובה 1.5 מטר מסגרת חיזוק תחתונה האוחזת את המסגרת ועוטפת את הבריכה גם מלמטה. בתמיכת מתכת הבנויה לפי קונטור היריעה החיצונית המובנת על רגלי הבריכה והתומכת את המעטפת מהצד החיצוני. וממעטפת מים "אגן מים" בעלות החוזק האימתני של שיא ספיד בגובה 1.5 מטר החזק פי 80 מכל מעטפת בריכה אחרת המצויה בשוק. המבנה והמעטפת החזקה אפשרו לנו לקבע בדפנות הבריכה פנסי לד חדשים ומתקדמים. סקימר מקצועי. ג'טים עם סילון מים מתכונן ומערכת לחיטוי מלח מתקדמת. מערכת הסינון וסחרור המים המתקדמת בבריכה זו בעל כושר סינון גבוה 18,000 ליטר שעה המצוידת במסנן שערות ענק מסנן תוצרת HAYWARD ארה"ב וראש בורר עליון עם שבע מצבי הפעלה מקנים לרוכש נוחות הפעלה מרבית וסינון גבוה המערכת שקטה חסכונית ויעילה להפליא. צנרת ייעודית בקוטר 50 מ"מ עם מחברים ייחודיים תוצרת איטליה מאפשרים מעבר מים מלא ממערכות הסינון והסחרור מהמשאבה המסנן ומערכת הג'טים המתקדמת אל הבריכה ואילה ללא הפסדי לחץ וכוח מפחיתים בשל כך את העומס על המשאבה מאריכים את חייה בצורה ניכרת ומורידים בכך את צריכת החשמל שעות העבודה של המערכות ואת צריכת הכימיקלים במים ואת זמן שעות עבודת אדם בניקיון הבריכה בצורה ניכרת. עבודת הדק נעשתה ע"י צוות חיצוני מקצועי מיומן מעץ אורן שהשכיל להביא את הדק למפלס היציאה מהבית לפי בקשת המזמין. בשיא ספיד תמצאו את האנשים שיודעים לתכנן ולעשות את כל השלבים בצורה הנכונה ולהעניק לכם בריכה שתשרת אתכם לאורך זמן במינימום הוצאות.

 

בריכת אינטקס INTEX Ultra 732X366X132 שקועה בקרקע בנתניה

 

מידות חיצוניות : אורך 792 ס"מ. הרוחב 426 ס"מ. הגובה 132 ס"מ.

מידות נטו פני המים בבריכה: אורך: 732 ס"מ. הרוחב 366 ס"מ.

 

בסרטון שלפניכם תוכלו לראות ברצף מסודר מתחילת הסימון בקרקע ועד לגמר הבריכה את השלבים בהתקנת בריכה שקועה לגמרי משולבת בדק איפאה בעיר נתניה, העבודה נעשתה ע"י מתקין מורשה מחברת Sea-Speed.הצוות תכנן ועיצב ובנה את הבריכה והדק ושילב בה מערכת מלח ,מסנן חול ומשאבה מתוצרת Emaux . ריצפת הבריכה החפורה כוסתה במצע חול מהודק . עליה הונחו שטחי הריפוד העבים של שיא ספיד. בבריכה שולבו צינורות דרג 10 סקימר מקצועי ומנורות לדים. חיפוי הדק נעשה בעץ איפאה,בסרטון שלפניכם מומחש כיצד ניתן להקים בריכה מדהימה בזמן קצר,לקחת פינה אבודה ולהפוך אותה לפינת חמד מדהימה ומרהיבה לשימוש כל בני המשפחה !!!

 

בריכת אינטקס INTEX Ultra 975X488X132 שקועה חלקית בקרקע בישוב ענתות

מידות חיצוניות : אורך 1035 ס"מ. הרוחב 548 ס"מ. הגובה 132 ס"מ.

מידות נטו פני המים בבריכה: אורך: 975 ס"מ. הרוחב 488 ס"מ.

 

בסרטון שלפניכם תוכלו לראות ברצף מסודר מתחילת הסימון בקרקע ועד לגמר הבריכה את השלבים בהתקנת בריכה שקועה חלקית בקרקע משולבת בדק חיצוני היקפי ודשא סינטטי בישוב ענתות, העבודה נעשתה ע"י בני הבית עם הדרכה וליווי של יועצים מחברת Sea – Speed  . הצוות תכנן ועיצב ובנה את הבריכה והדק ושילב בה מערכת מלח ממוחשבת כולל מייננת אוטומטית לחומצת מלח, מסנן חול ומשאבה מתוצרת Hayward ארה"ב. ריצפת הבריכה החפורה כוסתה בבטון שעבר החלקה. עליה הונחו שטחי הריפוד העבים של שיא ספיד. בבריכה שולבו צינורות דרג 10 וסקימר מקצועי, חיפוי הדק נעשה בעץ אורן,  הקירות ההיקפיים צופו בקירות במבוק, בהקמה ובבניה שולבו כל בני הבית כולל כלב הבית שלקח את המשימה ברצינות וערך סיורים תכופים מסביב לבריכה כדי לוודא שהכול הולך לפי התוכנית והבניה תאפשר לו לקפוץ לבריכה בסיום העבודה, בסרטון שלפניכם מומחש איך אפשר לגיס את כל בני המשפחה למשימה משותפת ותוך זמן קצר להקים בריכה גדולה ויפה בחצר הבית בתקציב צנוע, לקחת פינה אבודה ולהפוך אותה לפינת חמד מדהימה ומרהיבה לשימוש כל בני המשפחה !!!

 

"בריכת הז'ונגלר" - בניה עצמית בתקציב של 20,000 ש"ח

בריכת Intex Ultra 549x274x132 מלבנית בבניה עצמית בחצר בית בפתח תקווה

לפניכם גלריית תמונות של בריכת אולטרה מלבנית 549X274X132 של INTEX הבריכה ניבנתה והוקמה על ידי הלקוח בלווי ויעוץ של חברת שיא ספיד לאחר שרכש את כל האביזרים והבריכה מאיתנו. לפניכם גלרית תמונות שלב אחר שלב משלב החפירה בחצר הבית ע"י הלקוח ועד הגמר . הבריכה חפורה באדמה עד חצי הגובה וכוללת מערכת כלור אוטומאטית HAYWARD ארה"ב, תאורת מתח נמוך בדק, משאבה ומסנן חול תוצרת EMAUX וחדר מכונות חפור לצד הבריכה.

עלות כללית לפי דברי הלקוח כולל הבריכה החומרים ועבודה עצמית עד גמר כ- 20,000 ש"ח

 

עכשיו בריכות INTEX אולטרה המשופרים במידות אורך 549- 732 - 975 דגמי 2021 רמה א' Class A במחירי מבצע

 

 

צלצלו ותתחילו להינות 08-9350022.

 

פריצה טכנולוגית מדהימה בבריכות שחיה עיליות!

 

סקימר מקצועי Hayward שקוע בדופן הבריכה
מנורת לדים שקועה בדופן הבריכה עד 50,000 שעות עבודה
 

השווה מוצרים

אין לך מוצרים להשוואה.

סל הקניות שלי

 




לכתבה שפורסמה ב-YNET על בריכות השחייה של שיא ספיד:

בריכה לחצר, בריכה לגינה