ביום שישי ה-26.04.24 החנות פתוחה בין השעות 09:00-14:00.

חדש!!! דגמי 2024 קיאק ממונע ליחיד העוקץ Stinger

בתמונה מוצג קיאק ליחיד מדגם Stinger מצויד במנוע ג'ט יפני 3 כ"ס מאחור ,שליטה מלאה על המנוע ממושב החותר, מיכל דלק רזרבי בנפח 5 ליטר, מערכת מייצבים טלסקופית נשלפת, טווח שייט כ - 50 ק"מ ללא תדלוק ,אורך הקיאק 278 ס"מ , הרוחב 87 ס"מ , משקל הקיאק 22 ק"ג בלבד.

זה הזמן להשאיר את הענתיקות הכבדות הבלתי יציבות והיקרות בבית לשוט מהיר יציב ורחוק ..

עכשיו ההזדמנות לעבור לקיאק זריז קל וקומפקטי יציב הממונע במנוע יפני מהדור החדש ...

הקיאק מאובזר במושב סופר דה לוקס שני דרגות גובה . תאי אחסנה ענקיים ארבעה מאחזי דייג  ועוד ...

קיאק עם ביצועים וירטואוזים ויציבות גבוה במים.

בשיא ספיד תוכלו לראות ולרכוש קיאקים מאובזרים ממונעים מהירים לדיג ושיט ספורטיבי  

הכוללים מגוון אביזרים מקוריים ענק ומפואר ומצוידים במנוע ג'ט יפני אחורי...

חדשנות פורצת דרך .. לוק קטלני .. מבחר צבעים מהמם .. דגמי קיאקים מהדור החדש עם מהירות שמשאירה לקיאקים אחרים במקרה הטוב .לראות רק את שובל המים שמשאיר מנוע הג'ט הסילוני בירכתי הקיאק , הרחק מאחור...

 

לא מעט תרמה להתרחבות המגמה הזאת בקרב הדייגים הדגים מקיאק היא התופעה של התדלדלות הדגים בקרבת החופים הדורשת מבעלי הקיאקים והדייגים להיכנס יותר לעומק הים או לכסות יותר שטח בשיט לאורך החוף כדי להוציא שלל ראוי של יותר של דגים  , תוסיפו לכך את תנאי הים המשתנים בישראל ותגיעו למסקנה שיש צורך במנוע אפקטיבי וחזק כזה שיכול לעבוד זמן ארוך ולשוט רחוק ככוח עזר.

תנאים ואילוצים אלו הובילו עד היום לרכישה של קיאקים ארוכים וצרים כדי לנוע מהר ולהגיע למרחק , או לחלופין לרכוש קיאקים רחבים בעלי מערכות הנעה מתקדמות ויקרות כדי לנוע במים במהירות סבירה ולהגיע קצת יותר רחוק, בשני המקרים ההשקעה הכספית הראשונית שנדרשה הייתה גבוה  וגרמה לכך שהיה צורך ברכישה של קיאקים ארוכים צרים או קיאקים כבדים מסורבלים המשופעים במערכות הנעה יקרות.  דבר שהגדיל בהכרח ובהרבה את ההשקעה הכספית הראשונית, הגביל מאוד את השימוש וההנאה כיוון שלהוביל קיאק כבד וארוך זה לא נוח ומסורבל, לאחסן אותו לאחר מכן נדרשת לוגיסטיקה נכבדה מקום ראוי ואביזרים נוספים , כל זה הוריד הרבה מזמן השימוש כי כדי להביא את הקיאק לים נדרש מאמץ רב ולוגיסטיקה מורכבת ובדרך כלל גרע בהרבה מהרצון והחשק להשתמש בקיאק מההנאה וגם עלה לא מעט כסף.

 

בעת האחרונה אנחנו עדים לכך שבכל מקרה מרבית בעלי הקיאקים מכל הסוגים מגיעים לשיא ספיד לרכוש מנועי בנזין או חשמל כדי להניע את הקיאק יותר מהר, להגיע יותר רחוק , לשוט יותר נוח לקבל יותר ביטחון לשוט יותר בטוח לשפר ולהוסיף שיטות הדיג היכולות להתקיים רק שיש מנוע על הקיאק. תוסיפו לכך את תנאי הים המשתנים והקשים בחופים שלנו ועוד אילוצים  אחרים כמו גיל מתקדם שמשפיע על התפקוד והכושר רצון לנוחיות בזמן השיט , מצב בריאותי כזה או אחר, הבטיחות והביטחון שמעניק המנוע ושלל סיבות אחרות,  עד מהרה תגלו גם אתם שאחרי הרכישה הראשונית של הקיאק על מערכותיו נוצר הצורך בהוספת מנוע.

היום בשל כניסה של מנועי בנזין זולים חזקים אמינים ויעילים בצירוף תושבות מנוע חדשות המאפשרות למרבית הקיאקים לחבר מנוע ללא כל שינויים או קדיחות בגוף הקיאק בעלות יחסית נמוכה ובזמן קצר אפשר וניתן לחסוך סכומי כסף נכבדים לסחוב ולאחסן פחות משקל ונפח לרכוש קיאקים נוחים קצרים קלים והרבה הרבה יותר זולים לשוט רחוק מהר ובטוח ליהנות יותר לשפר את טכניקות הדיג ולהעלות את כמות תפישת הדגים ולהגיע הרבה יותר רחוק בזמן הרבה יותר קצר.

קיאק " העוקץ " המוצג כאן לפניכם הוא דוגמא אחת מני רבות המציגות את העניין ...

  • תקנות השיט בישראל קובעות שלקיאק ממונע במנוע בנזין או חשמל יש לערוך כושר שיט כל שנתיים.
  • עלות "טסט " כושר שיט לקיאק ממונע לשנתיים 471 ש"ח.
  • עלות ביטוח חובה (צד ג') לשנה 250 דולר ארה"ב  לערך 875 ש"ח .

 

כמו שאמרנו 2024 היא שנת המהפך בעולם הקיאקים בישראל  פנו אלינו לקבלת פרטים נוספים.

שיא ספיד מקצוענות בים עד הפרט האחרון ... 08-9350022

 

 

*הסרטים והתמונות להמחשה בלבד.

 

השווה מוצרים

אין לך מוצרים להשוואה.

סל הקניות שלי