ביום שישי ה-26.04.24 החנות פתוחה בין השעות 09:00-14:00.

אבובי גרירה

חברת שיא ספיד היא היבואן הגדול בישראל לבננות, אבובים, טרמפולינות, מגלשות חוף ומים, מיתקנים צפים, חבלים לגרירה וקשירה, ציוד מתנפח להחלקה על שלג ועוד... הציוד מיובא ממספר יצרנים גדול המובילים בעולם בתחום, והוא ברמה הגבוהה ביותר הקיימת בשוק העולמי בתחום זה, המבחר הענק מאפשר לך הלקוח לבחור את הציוד המתאים לך ביותר במחירי היבואן, הציוד בטיחותי חזק ביותר ובעל עמידות גבוהה לקרינה U.V רוב האבובים והמתנפחים בנויים עם פנימית בעובי 30 -40G עם ציפוי חיצוני בעל חוזק עליון בעובי 840D הידיות מאסיביות ביותר עם חיזוקים וריפוד, השסתומים עם ניפוח וריקון אוויר מהירים את בחלקם ישנה סופית המאפשרת לנפח מקומפרסור רגיל או ממשאבות של תחנות הדלק, הרתום לכלי הגורר הוא מאסיבי ביותר ובעל חוזק עליון, בתוך אריזת האבוב תימצאו הוראות שימוש ניפוח ואת חוזק החבל הנדרש וכן הוראות תחזוקה ובטיחות אותם יש לקרוא היטב לפני השימוש, בשיא ספיד תמצאו מבחר ענק של אביזרים משלימים לספורט זה מאביזרי בטיחות כגון קסדות אפודות... מפצלי כוח וחבלים מיוחדים משאבות דבקים וסטים לתיקון ומבחר שסתומים ענק לכל סוגי הציוד ועוד... ניתן לקבל את רוב הציוד ברמה H.D גבוהה לעבודה מאומצת לחברות השכרה ומפעילים מקצועיים בשיא-ספיד תמצאו צוות מיומן ומקצועי שיכול לתת לכם את התשובות וההדרכה לציוד המתאים לכם ביותר.

להתראות במים... וגם קצת באוויר...

 

שיא-ספיד יבואנים בלעדיים בישראל

פריטים 21 עד 30 מתוך 44 פרטים דף:
  1. קודם
  2. 1
  3. 2
  4. 3
  5. 4
  6. 5
  7. הבא
הצג לעמוד
הצג כ: טבלה  רשימה  מיון לפי קבע סדר יורד
אבוב זוגי Acrobat Duo

מחיר רגיל: 3,399 ₪

מחיר מבצע: 2,699 ₪

אבוב ביצועים מעולה לשתי רוכבים ישיבה נוחה ביותר עם עגול שקוע לרגלים מספר ידיות רב לאחיזה נוחה אבוב בטיחותי ביותר מאפשר מגוון עצום של פעולות. פרטים נוספים..

| הוסף להשוואה

אבוב פעלולים ליחיד Acrobat Solo
מחיר:2,299 ₪
אבוב מעולה למשתמש יחד מגוון רחב ביותר של צורות רכיבה האבוב מאפשר מגוון עצום של פעלולים השכבות וקפיצות. פרטים נוספים..

| הוסף להשוואה

Sumo & Splash Guard Combo אבוב ביצועים וגילגולים ליחיד
מחיר:2,399 ₪
אבוב מטורף ומטריף המאפשר לכם להפגין את היכולות שלכם במים ניתן פשוט להישתחל לתוך המיבנה המיוחד ולגלוש איתו בגלים או ללכת קרבות סומו על החוף. במים האבוב הופך למשהו אחר , ריתום קידמי כולל ידיות המתחבר לכלי השיט שגורר את האבוב מונע מיכם ללקבל את השפריצים של המים הודות לכרית מגן מתנפחת SUMO SPLASH GUARD קידמית, ידיות מרופדות של כרית הריתום יגנו על ידיכם ויאפשרו לכם להגיע לרמת ביצועים גבוה.האבוב מאפשר לכם להיתגלגל בסיבובים של 360 מעלות בהנאה ובכיף עצום דברים שלא קימים באף אבוב אחר. פרטים נוספים..

| הוסף להשוואה

Sidekick 2 אבוב ביצועים זוגי
מחיר:2,999 ₪
נתונים ויתרונות: ריתום קידמי Heavy-Duty מחוזק. חיבור וניתוק מהירים על ידי מחבר אלומיניום מוגן בפטנט. מבנה אירודינמי מעולה המקנה לאבוב יכול ריחוף קלה.כיסוי עליון כולל רוכסן סגירה מאסיבי.ריצפה כולל כריות ישיבה מתנפחות.שסתומים מוגנים עם כיסוי עליון,שסתומי ניפוח מיוחדים וגדולים לניפוח והוצאת אוויר מהירה. פסי הגנה והצמדה מיחדים לכיסאות. פרטים נוספים..

| הוסף להשוואה

Mixmaster 1 אבוב ביצועים ליחיד
מחיר:2,999 ₪
מערכת VEER Towing בתחתית. מערכת Rocker Bottom Design סיבובים ופניות.מבנה עם חרבות Pending Tiger Tooth Spinning/Steering Fins וצורה מיוחדים.מבנה עליון מיוחד לפעלולים.כיסוי עליון לכל האבוב כולל רוכסן Heavy-Duty. ריתום מהיר מיוחד מאלומניום וסביבל מאפשר ריתום מהיר לחבל ושיט ללא בעיות עם החבל. רצפה רכה מוגנת ניאופרן. ידיות מרופדות מצופות בחומר מיוחד. שסתום ניפוח וריקון אוויר מהיר. פרטים נוספים..

| הוסף להשוואה

אבוב זוגי Frequent Flyer
מחיר:2,999 ₪
אבוב זה מיועד בנוחיות מרובה לשאת שני רוכבים ברגע שעליתם הבטחתם לעצמכם זמנים פרועים פאן אדיר קפיצות סיבובים תעופה עמידות אחוריות שפע של ידיות מאפשרות לכם רכיבה בכל מצב שתחפצו אבוב ביצועים גדול. פרטים נוספים..

| הוסף להשוואה

אבוב ליחיד Air-Force

מחיר רגיל: 1,899 ₪

מחיר מבצע: 1,399 ₪

| הוסף להשוואה

אבוב ענק Sportstuff Maxx
מחיר:5,999 ₪
כשמו כן הוא אבוב ענק המתאים לעד שמונה רוכבים אבוב זה יכול להמחיש עד כמה רכיבה יכולה להיות מוטרפת ומלהיבה אבוב עם ציפוי כפול שפע של ידיות אחיזה מאפשרות לכל רוכב למצוא את מקומו בנוחיות בכל מקום באבוב ריצפה מתנפחת מאפשרת רכיבה נוחה ובטוחה.סולם עליה לאבוב מאפשר עליה נוחה מהחוף ובמים. פרטים נוספים..

| הוסף להשוואה

אבוב ליחיד Sportstuff Pro
מחיר:1,399 ₪
אבוב עם ציפוי כפול מרופד ונוח ,גודל קלאסי לביצועים גבוהים לכל הגילאים אפשרות ישיבה עמידה שכיבה ידיות אחיזה נוחות ורבות. פרטים נוספים..

| הוסף להשוואה

פריטים 21 עד 30 מתוך 44 פרטים דף:
  1. קודם
  2. 1
  3. 2
  4. 3
  5. 4
  6. 5
  7. הבא
הצג לעמוד
הצג כ: טבלה  רשימה  מיון לפי קבע סדר יורד
 

סייר לפי

השווה מוצרים

אין לך מוצרים להשוואה.

סל הקניות שלי