ביום חמישי ה-14.03.24 החנות פתוחה בין השעות 10:00-15:00.

 

שעוןזמני הפתיחה בשיא ספיד:

חברת שיא ספיד מזמינה אתכם להתרשם מבריכות התצוגה וממגוון מוצרים נלווים ענק הנמצא במלאי באולם התצוגה הגדול במושב טל שחר. שטחי התצוגה והמחסנים  פתוחים בימים: ב' - ה' בין השעות 10:00-17:00, יום ו' בין השעות 9:00-14:30. לקבלת הצעת מחיר לבריכה ואביזרים מומלץ לתאם הגעה מראש.חניה בשפע. גישה מלאה לנכים ובעלי מוגבלויות.

 

קל מאוד להגיע אלינו פשוט כתבו באפליקצית הניווט Waze שיא ספיד ואתם בדרך אלינו.

הכניסה לאולם התצוגה ולחניה דרך תחנת הדלק דור אלון בכניסה למושב טל שחר.

יום שבת  וימי ראשון אולם התצוגה סגור !!!

 

 

חברת שיא ספיד הינה היבואן הגדול בישראל למזרונים מתנפחים, מבחר המזרונים הענק והאיכותי שמחזיקה החברה במלאי הינו הגדול והרחב ביותר בישראל, החברה מייבאת ומייצגת בישראל את החברות הגדולות והמובילות בעולם בתחום, Sevylor צרפת חברת בת של זודיאק הידועה. INTEX ענק המזרונים הגדול בעולם. מזרוני איכות מתוצרת The King גרמניה. ויצרן המוצרים הענק לבית ולשטח Coleman מארה"ב, באולם התצוגה הגדול שלנו הנמצא במושב טל שחר תמצאו צוות מקצועי ומיומן שיעזור לכם בבחירת המזרן המתאים לצרכים ולתקציב, חברת שיא ספיד מקפידה להחזיק במלאי מגוון עצום של מזרונים מכל החברות, וברמות שונות. בחברה תמצאו את כל חומרי התיקון והדבקים לתיקון והדבקה של המזרונים. וכן מבחר ענק של משאבות ניפוח אוויר רגליות, ידניות, חשמליות נטענות, לבית ולשטח, החברה הינה גם הספק הגדול בישראל של מזרונים מתנפחים כורסאות כיסאות ומתנפחים לים ולבריכה, בתחום זה נחנו מייבאים ומיצגים את חברות הענק SPORTSTUFF ארה"ב יצרנית מזרונים ואביזרים מתנפחים לים ולבריכה. Swim-ways יצרן אמריקאי המייצר מזרונים מרושתים ומתנפחים לבריכה ולים.המזרונים המתנפחים הינם הדרך הקלה והנוחה לשינה בריאה מהנה ובתקציב נוח גמרתם להשתמש במוצר מורידים אוויר ומאחסנים במדף קטן בארון עד להגעת הילדים הנכדים האורחים בפעם הבאה, בכל בית רצוי שיהיה מזרון מתנפח לכל מיקרה לא צפוי שמישהו בא להתארח וללון.

 

 

הדור הבא של מזרוני השינה המתנפחים בעולם טכנולוגיה חדשנית DURA – BEAM תוצרת  INTEX לשינה ערבה בבית או בשטח. דגמי 2017 החדשים כבר כאן לחץ כאן לפרטים נוספים.

 

 

גרילים חדשניים תוצרת Char-Broil

שנת 2017 מציינת את המהפך ותחילת הייצור של הדור הבא של הגרילים והתנורים של הבישול באמצעות ביצועים חדשניים של מערכת חדשה לבישול בשם INFRA – RED TRU (אינפרה אדום) המספקת ביצועים מרשימים בבישול הבשר ושמירה על טעם עסיסי העולים בקנה מידה אחד עם חסכון באנרגיה,לפרטים נוספים לחץ כאן.